Evde Göbek Eritme Hareketleri

Evde Göbek Eritme Hareketleri

Estetik bir görünüme sahip olabilmek için ilk yapılması gerekenlerden biri göbek çevresinde biriken yağlardan kurtulmaktır. Fazla kilolun en büyük göstergesi olan göbek yağları aynı zamanda yakılması zor olan yağlar olarak bilinir. Evde yapabileceğiniz egzersizlerden oluşan sıkı bir çalışma programı ile göbek bölgenizde bulunan yağları rahatlıkla yakabilirsiniz. Ancak, uygulayacağınız evde egzersiz hareketleri göbek eritme hedefinize uygun olmalıdır. Öyleyse gelin, "Doğru hareketler ile evde göbek nasıl eritilir?" sorusunun cevabını birlikte inceleyelim.

Yarım Mekik

Yarım mekik hareketi, en etkili evde göbek eritme yöntemleri arasında yer alır. Aynı zamanda "crunches" olarak da isimlendirilen bu egzersizi herhangi bir spor ekipmanına ihtiyaç duymadan evinizde rahatlıkla uygulayabilirsiniz. Harekete başlamak için yere sırt üstü uzanın ve ayak tabanlarınızı yere koyun. Ardından karın kaslarınızı kullanarak omuzlarınızı ve kürek kemiklerinizi yerden kaldırın. Bu pozisyonda 3 saniye kadar bekledikten sonra başlangıç pozisyonuna geri dönün. Gövdenizi yukarı doğru kaldırırken nefes vermeyi, indirirken de nefes almayı unutmayın. Yarım mekik hareketini her sette en az 11 tekrar yapacak şekilde 3-6 set yapabilirsiniz.

Evde Dağ Tırmanışı

Evde yapılan göbek eritme hareketleri arasında yer alan bir diğer egzersiz ise dağ tırmanışıdır. Harekete başlamak için elleriniz omuz genişliğinden biraz açık olacak şekilde şınav pozisyonu alın. Ardından bir ayağınızı karnınıza doğru çekin. Bu çekme hareketi esnasında karın kaslarınıza odaklanın ve karnınızı iyice sıkın. Ayağınızı son noktaya kadar çektikten sonra geriye doğru itin ve harekete diğer ayağınızı çekerek devam edin. Hareket sırasında bacaklarınızı çekerken nefes vermeyi, iterken ise nefes almayı ihmal etmeyin. Dağ tırmanışı egzersizini maksimum tekrar sayısı ile 3 set uygulayabilirsiniz.

Ayak Vuruşu

Evde göbek ve basen eritme hareketleri arasında yer alan bir başka egzersiz de ayak vuruşudur. Harekete başlamak için sırt üstü uzanın ve ellerinizi vücudunuzun yanına koyun. Daha sonra her iki ayağınızı da yerden 15 santimetre kaldırın. Ardından sağ ayağınızı yukarı doğru kaldırın ve yavaşça tekrar diğer ayağınızın hizasına indirin. Sol ayağınız ile aynı hareketi tekrarlayın. Hareketi karın kaslarınızı sıkarak seri bir şekilde uygulayın. Egzersiz sırasında düzenli nefes alış verişine devam edin. Ayak vuruşu hareketini her sette 9-10 tekrar yapacak şekilde en az 3 set gerçekleştirebilirsiniz.

Bisiklet Egzersizi

Daha hızlı sonuç alabilmek için evde göbek eritme hareketleri serinize bisiklet egzersizini de ekleyebilirsiniz. Bu hareket sayesinde göbek bölgesindeki yağlar ile birlikte yan yağların yakılmasını da sağlayabilirsiniz. Bisiklet egzersizinin başlangıç pozisyonu için yere sırt üstü yatın ve ayak tabanlarınızı yere koyun. Ardından ellerinizi boynunuzun altına yerleştirin. Daha sonra sağ dizinizi yerden kaldırın ve sol dirseğinize yaklaştırın. Tekrar yavaşça başlangıç pozisyonuna geri dönün ve hareketi sol diziniz ve sağ dirseğiniz ile tekrarlayın. Hareket sırasında dirseklerinizi yerden kaldırırken karın kaslarınızı kullanın, elleriniz ile boynunuzu zorlamayın. Egzersizi setler 10-12 tekrar olacak şekilde en az 3 set yapabilirsiniz.

Kalçayı Kaldırma Hareketi

Evde göbek eritme antrenmanlarınızda kalçayı kaldırma hareketini de uygulayabilirsiniz. Özellikle alt karın kaslarını etkili bir şekilde çalıştıran bu egzersiz ile hedeflediğiniz inceliğe daha kısa sürede ulaşabilirsiniz. Harekete başlamak için sırt üstü yere uzanın ve avuç içleriniz yere gelecek şekilde ellerinizi vücudunuzun yanına koyun. Ardından bacaklarınızı birbirine yapışık olacak şekilde dizlerinizden kırmadan kaldırabileceğiniz son noktaya kadar kaldırın. Bu sırada omuzlarınızın ve başınızın sabit olduğundan emin olun. Daha sonra karın kaslarınızı iyice hissederek yavaşça başlangıç pozisyonunuza geri dönün. Ayaklarınızı kaldırırken nefes vermeyi, indirirken de nefes almayı unutmayın. Kalçayı kaldırma hareketini her set 10’ar tekrar olacak şekilde en az 3 set uygulayabilirsiniz.

Egzersiz yaparken hareketleri doğru bir şekilde uygulayabilmek için uygun spor kıyafetleri kullanmanız gerekir. Hayalini kurduğunuz ince görünüme sahip olmak için yaptığınız egzersizler sırasında ihtiyacınız olan spor kıyafetlerine Yalı Spor ayrıcalığı ile sahip olabilirsiniz. 

  • Twitter
  • Facebook

İlgili Ürünler

Beğenebileceğiniz Diğer Yazılar

Yukarıya çık